Congressen, symposia en bijeenkomsten

Kennis delen en vermenigvuldigen

Eén van de doelen van de Stichting RoLeX is kennis delen. In de loop van de jaren is gebleken dat kennis delen vooral vermenigvuldigen is! Bij alle congressen van stichting RoLeX zijn de deelnemers longartsen en longartsen i.o. Ook het docentenkorps bestaat hoofdzakelijk uit longartsen en longartsen i.o. Hierdoor wordt er op drie fronten geleerd; van de state of the art lezingen en workshops, van de kennis en ervaring van de gerenommeerde sprekers op hun gebied en van de jonge frisse ideeën van de aios. Dat is vermenigvuldigen tot de derde macht!

Hieronder ziet u het pakket van cursussen dat Stichting RoLeX u te bieden heeft.
Ieder congres heeft een eigen website waarop alle informatie, zoals programma, sprekers en kosten, terug te vinden is.

We hopen u op één of meerdere congressen van Stichting RoLeX te mogen ontmoeten!

Congressen en symposia

Webinar Nieuwe richtlijn ernstig astma

Datum volgt

Zodra de richtlijn is geaccordeerd en de sprekers weer ruimte hebben om dit webinar te kunnen verzorgen, wordt er direct een nieuwe datum (in 2020) gepland om dit webinar plaats te laten vinden.

Webinar Ernstig Astma

Nog online te volgen!

Webinar " Behandeling van ernstig astma, medicamenteus en niet medicamenteus ". Dit webinar is nog steeds te volgen, een link vindt u op de website van de Stichting RoLeX.

Webinar "De toekomst van COPD: voorbij de pufjes"

Nog online te volgen!

In dit webinar zullen we een 6 tal onderwerpen aan bod laten komen. De onderwerpen worden neergezet aan de hand van een stelling, daarna volgt er uitleg en vervolgens willen we graag met u in discussie over het betreffende onderwerp. Vanuit COPD zorg worden de volgende onderwerpen belicht: • E-health • Biologicals • De 4 P’s • Nieuwe endobronchiale interventies • Gold 0 • Lessen vanuit het zorgpad

Bomen over COPD

Wolfheze, 4-6 november 2020

Wij zijn nu bezig om plannen te maken voor Bomen over COPD 2020. Zodra het programma en de sprekers bekend zijn zal de website direct worden bijgewerkt. Bent u geïnteresseerd? Op de congreswebsite kunt u via de interesseknop uw gegevens achterlaten.

Medisch Leiderschap

Garderen, 27-29 januari 2021

Wij zijn nu bezig met het evalueren van Medisch Leiderschap 2020 en om plannen te maken 2021. Zodra het programma en de sprekers bekend zijn zal de website direct worden bijgewerkt. Bent u geïnteresseerd? Op de congreswebsite kunt u via de interesseknop uw gegevens achterlaten.

Op de Hoogte van Astma

Datum volgt

Wij zijn nu bezig om plannen te maken voor Op de Hoogte van Astma 2021. Zodra de datum, het programma en de sprekers bekend zijn zal de website direct worden bijgewerkt. Bent u geïnteresseerd? Op de congreswebsite kunt u via de interesseknop uw gegevens achterlaten.

Liverpool goes Dutch

Apeldoorn, 14-16 april 2021

Wij zijn nu bezig om plannen te maken voor Liverpool goes Dutch 2021. Zodra het programma en de sprekers bekend zijn zal de website direct worden bijgewerkt. Bent u geïnteresseerd? Op de congreswebsite kunt u via de interesseknop uw gegevens achterlaten.

Allergie aan Zee

27 en 28 mei 2021

Allergie aan Zee stond gepland voor 17 en 18 september 2020, maar gezien de ontzettend onvoorspelbare situatie van COVID-19 kunnen wij deze niet door laten gaan op die datum. De scholing is daarom verzet naar: 27 en 28 mei 2021 Wij zijn nu bezig om plannen te maken voor Allergie aan Zee. Zodra het programma en de sprekers bekend zijn zal de website direct worden bijgewerkt. Bent u geïnteresseerd? Op de congreswebsite kunt u via de interesseknop uw gegevens achterlaten.